Våra priser tål att jämföras!

Prislista, Viskan Trafikskola AB

Bil

Körlektion manuell / automat, 55 minuter 800 kr

Våra körlektioner är 55 minuter för bästa effektivitet. (Minuttaxan är samma som en 40-minuters lektion för 582 kr.)

10 körlektioner 7 690 kr

Paket om tio körlektioner á 55 minuter med manuell eller automatväxlad bil.

Stora kom-igång-paketet 13 520 kr

Paketet för dig som vill kickstarta din körkortsutbildning med 15 körlektioner, digital teori "Körkortsboken" i 6 månader, första körhäftet och Risk 1.

Appen Körkortsboken Pris och köp, klicka "Digitala produkter"

Körkortsboken är den officiella appen från STR (Sveriges Trafikutbildares Riksförbund) där du kan plugga din körkortsteori.
Appen köper du som en värdekod direkt i vår e-handel och får sedan ett e-postmeddelande med instruktion för aktivering.
Lär mer om appen Körkortsboken!

Introduktionskurs 550 kr

För handledare och elev. Kursen är 2 x 90 minuter och hålls i vår fräscha teorilokal. Studiematerial, kaffe/te och fralla ingår.

Risk 1 850 kr

Kurs om alkohol, droger och trötthet. Kursen är 180 minuter plus pauser och hålls i vår fräscha teorilokal. Studiematerial, kaffe/te och fralla ingår.

Risk 2 2 990 kr

Praktisk kurs om halkkörning.

Privat teorilektion, 55 minuter 600 kr

Om du vill ha extra stöd med teorin hjälper vi till med ett upplägg anpassat efter dina behov.

Lån av bil vid uppkörning 800 kr

Lån av trafikskolans bil vid uppkörning som har bokats av trafikskolan.

Giltighet

Prislistan gäller från 2024-04-13 och tillsvidare.

Betalningssätt

Swish, kortbetalning (på plats)
Bankgiro: 5620-3094

OBS! Glöm inte att ange namn och personnummer vid betalning via bankgiro.

Samtliga tjänster betalas senast samma dag som tjänsten utförs.

Körkortsutbildning med duktiga trafiklärare

Viskan Trafikskola

Kom igång med ditt körkort!